Stichting Vivat

Geef met een glimlach, leef met een glimlach!
vrijdag 29 maart 2024

Zonder vrijwilligers geen zorg!

De vrijwilliger vervult een spilfunctie binnen de zorginstelling en is niet meer weg te denken. Zonder vrijwilligers zou een zorginstelling nauwelijks meer kunnen functioneren! Maar ook buiten de instelling kan de vrijwilliger direct bijdragen aan het welzijn van mensen die echt zorg nodig hebben. Een vrijwilliger geeft veel, maar krijgt ook veel terug in de vorm van persoonlijke voldoening en waardering.

“Geef met een glimlach, leef met een glimlach!”

Wilt u ook meehelpen?

Wij zoeken vrijwilligers voor WZC De Pol, Huize St. Jozef en voor onze eigen stichting Vivat.

U kunt vrijwilliger worden voor de volgende activiteiten:

Klik op een of meerdere taken van uw voorkeur en stuur ons zo een mailbericht. Geef in dit bericht aan welke zorginstelling uw voorkeur heeft. Wij verzorgen uw aanmelding voor nader contact.

Vermeld in uw bericht duidelijk om welke vacature het gaat en wat u specifiek wilt weten.

© 2023 Stichting Vivat!
disclaimer | privacy policy | webdesign & realisatie: www.webbros.nl

ANBI Stichting Vivat! Welzijn staat geregistreerd als een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI)