donderdag 28 maart 2024

Dit jaar hebben we in woonzorgcentrum de Pol weer een gezellige wandelweek gehad. Ondanks de weersvoorspellingen waren er de eerste drie dagen prima wandelingen met enthousiaste bewoners, familie, vrijwilligers en leerlingen van Aeres college. Voor dag 4 de inhuldiging werd echter zeer slecht weer voorspeld en wat is dan de beste keuze? We hebben er toen voor gekozen om de inhuldiging te doen in de vorm van een gezellige middag in het Bruisend Hart , met live muziek waar iedereen op kon meebewegen!

In de pauze was de medaille huldiging van de bewoners; een moment die voor veel bewoners belangrijk is.
Dankzij stichting Vivat die ons de financiële ruimte hebben geboden om deze week te kunnen aankleden met medailles , een overheerlijk ijsje voor iedereen, muzikale aankleding en zelf gladiolen voor de deelnemende bewoners!

Het is een week waar we met een zeer goed gevoel op terug kijken; naast de beweging en activering die we aan zo’n grote groep kunnen bieden is het ook erg waardevol dat we iedereen mogen ontmoeten en samen genieten!
Wij willen iedereen bedanken die deze week mede mogelijk heeft gemaakt!

Annika de Jong
coördinator Welzijn en Vrijwilligers